Realitní / právní servis a poradenství
Právní servis a zajištění potřebných dokumentů
Spolupracuji se zkušeným a praxí prověřeným advokátem, který je členem advokátní komory a specializuje se na realitní právo. Připraví všechny smlouvy a dokumenty, které budou k prodeji nebo pronájmu vaší nemovitosti nutné. Jde přece o vaše peníze a mně o vaši spokojenost.
Součástí realitního a právního servisu jsou následující úkony:
- uzavření rezervační smlouvy s kupujícím a převzetí rezervační zálohy,
- zorganizování potřebných jednání smluvních stran nezbytných k uzavření kupní smlouvy nebo smlouvy o převodu členských práv a povinností,
- příprava standardní smluvní dokumentace (kupní smlouva, smlouva o advokátní úschově, návrh na vklad, popř. smlouva o smlouvě budoucí kupní),
- organizace podpisu smluvní dokumentace včetně ověření podpisů,
- list vlastnictví a jeho zajištění pro banku – v rámci právního servisu vám zajistím list vlastnictví, tedy úřední listinu potvrzující vlastnické právo k určité nemovitosti (pozemek, dům, byt). Výpis z katastru nemovitostí vám zajistím ve všech fázích prodejního procesu, jak v případě nutného doložení vašeho vlastnického práva při rezervaci kupujícím, tak při doložení pro banku v případě čerpání hypotéky, ale i v dalších nutných případech,
- podání návrhu na vklad vlastnického práva k nemovitosti na katastru nemovitostí včetně zajištění kolkové známky,
- další smluvní dokumentace a právní poradenství nutné k dokončení případu.
Byl proveden vklad na katastru a byt je přepsán na nového majitele. Tím pro mě práce nekončí.
Předání nemovitosti
Samozřejmostí je vypracování předávacího protokolu, asistence při předání nemovitosti, odečtu měřidel a přepis energií u jednotlivých dodavatelů elektřiny, plynu, topení a vody.
Máte konkrétní dotazy zaměřené na realitní právo? Všechny vaše dotazy konzultuji s advokátem.
Napište mi: