Děkuji vám za váš zájem, ať už je to jen tak z nudy a prokrastinace, nebo proto, že vás opravdu zajímá, kdo je to ten rapující makléř a proč to vlastně dělá?
Vím, že dnes je hektická doba, na čtení není příliš času a pohodlnější je na sociálních sítích kliknout třeba na video. Proto vás nechci trápit románem a budu se snažit být stručný a věcný.
Jako rodilý brňák neboli „štatlař“ se v realitách pohybuji od roku 2010. Nejsem sólista, ale kopu za realitní kancelář Unicareal , která se zaměřuje na individuálnější přístup ke klientovi. Reality mě prostě baví, fakt nekecám. No a když vás něco baví, snažíte se to obvykle dělat dobře a přemýšlíte o efektivitě. Vždy mi šlo o to odlišit se od kolegů, což je z hlediska marketingu i samotného výsledku výhodné pro všechny strany, navíc zajímavý bonus prodávajícím i pronajímatelům.
Proč zrovna rapující makléř?
Jsem založením spíše extrovert. Rád poznávám nové lidi a baví mě, že i do toho někdy komisního až naškrobeného oboru, jako je ten náš realitní mohu vnést trochu lidskosti a zábavy. To vše za předpokladu, že je zachováno to podstatné, což je dobře a kvalitně odvedená práce realitního makléře. Jsem v prvé řadě realiťák a mou snahou není stát se raperem, ale zviditelnit prodávanou či pronajímanou nemovitost. Princip je jednoduchý. Tyto ulítlé a myslím, že i naprosto originální videa vzbuzují pozornost a vybízejí ke shlédnutí. V reklamě je obecně úplně jedno, jestli se vám video libí či nikoliv. Podstatné je pouze to, že vzbudí nějakou emoci, což mohu potvrdit, že v tomto případě funguje na 100%. Hned první rapové video na prodej bytu 2+1 v Blansku vzbudilo velký zájem veřejnosti i některých bulvárních médií. Je vám asi jasné, jaký to mělo potom vliv na samotný prodej bytu. Více se dozvíte na mém webu: https://www.mikulasek-zdenek.cz/.
Pokud by tomu tak nebylo a já neměl ověřený výsledek této výstřednější formy prezentace a jasnou zpětnou vazbu, zvolil bych mnohem jednodušší cestu videoprezentace. Prostě bych třeba roloval ručníky a aranžoval svíčky na vanu. Jo a sklenice samozřejmě.
Celý proces realizace videa mě stojí spoustu času, energie a peněz. Je potřeba vymyslet scénář, napsat text, nazpívat, sestříhat video a celé sladit tak, aby to dávalo marketingově smysl. U takto vzniklého videa je potom nutné promyšleně zafinancovat propagaci na sociálních sítích. Tedy krom standardní inzerce na realitních portálech, znásobit efekt shlédnutí a oslovit mnohem širší skupinu možných zájemců. Nejednou se mi stalo, že o byt nebo dům projeví zájem někdo, kdo nemovitost vlastně ani aktivně nehledá.
Výhodou této prezentace je i to, že mohu vtipným způsobem upozornit na nemovitost která není na první pohled v úplně dobré kondici a standardní přikrášlování, neboli homestaging zde selhává. Lidé se chodí na sociální sítě v prvé řadě bavit a tohle je výborný způsob, jak upoutat jejich pozornost na něco, co je za normálních okolností vůbec nezajímá.
No a pokud se vrátíme opět k tomu lidskému rozměru, zůstává vám na vaši prodávanou nemovitost vskutku originální památka. Je mi jasné, že ne každému je tento styl prezentace blízký a žádnému svému klientovi ho ani nechci vnucovat. Nápadů, jak zajímavě odprezentovat a následně prodat nebo pronajmout nemovitost mám spoustu.
Vše můžeme vyřešit při osobní konzultací přímo na nemovitosti.
Závěrem jen jednoduché shrnutí:
Rapující makléř je pouze prověřený reklamní nástroj, jak upoutat pozornost na vaši nemovitost, bez ohledu na její stav, vytvořit jí příběh a představit její potenciál. Každá nemovitost má svého kupce, nebo nájemce, ale musí se o vaší nemovitosti dozvědět. Obzvláště při současné situaci na realitním trhu. Zejména u nájmu, beru tuto službu, jako naprosto nadstandardní servis, který vás o několik pater odliší od ostatních.
Budu se těšit na další výzvy. A patra 😊